Asti Ukraine
Рекламне агентство

Завантажити
презентацію

L’Oreal

Організація PR/BTL-кампанії для “L’Oreal”

Створено образ, слоґан акції
Дизайн рекламних матеріалів
Проведення BTL-акції
Кампанія в соціальних мережах
PR-кампанія
Відеоролик

<< у портфоліо

Про проект

Задача:

Розробити комунікаційну платформу для відзначення в Україні 10-річчя проекту "Перукарі проти СНІДу", міжнародної ініціативи компанії L’Oreal та UNESCO

Рішення:

  1. Створено ключовий образ комунікації "Вплети червону стрічку надії".
  2. Розроблено дизайн POS-матеріалів: постер, листівки, червона рамка для фотографування, скринька для збору коштів.
  3. Проведено акцію у 4-х салонах краси протягом 4-х днів.
  4. Організована активність в офісі компанії L'Oreal із залученням усіх співробітників.
  5. Вплетено 500 метрів червоної стрічки.
  6. Здійснено PR-супровід заходу: забезпечена модерація Facebook-сторінки "Перукарі проти СНІДу" із постійним поновленням актуальної інформації та розміщенням фотографій з учасникам акції, які фотографувалися у червоній рамці.
  7. Поширення інформації в рекламних, ділових та благодійних виданнях.
  8. Створено іміджевий відеофільм про проведення 10-ї акції "Перукарі проти СНІДу" в Україні

Автор: ASTI Ukraine

Переглядів 62
Сподобалось 37